Aby zareklamować obuwie należy:
Zareklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem (formularz do pobrania) wysłać na adres sklepu,
podać przyczynę reklamacji (reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie konsumenta, ewentualnie też dokumentację fotograficzną), dane osobowe konsumenta.
Należy dołączyć dowód zakupu . (jest podstawą do przyjęcia towaru do reklamacji).
Dla usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o wysyłanie obuwia suchego i czystego
Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.
Pamiętaj!
Reklamacjom nie podlega:
naturalne zużywanie się obuwia,
uszkodzenia mechaniczne,
obicia, otarcia,
deformacje powstałe w wyniku niedopasowania buta do stopy,
uszkodzenie wynikłe z niewłaściwego użytkowania i nieodpowiedniej konserwacji,
przemakanie obuwia