Aby zareklamować obuwie należy:

  1. Zareklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem (formularz do pobrania) wysłać na adres sklepu,

    podać przyczynę reklamacji (reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie konsumenta, ewentualnie też dokumentację fotograficzną), dane osobowe konsumenta.

  2. Należy dołączyć dowód zakupu . (jest podstawą do przyjęcia towaru do reklamacji).

  3. Dla usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o wysyłanie obuwia suchego i czystego

  4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni.

  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.

Pamiętaj!

Reklamacjom nie podlega:

  • naturalne zużywanie się obuwia,

  • uszkodzenia mechaniczne,

  • obicia, otarcia,

  • deformacje powstałe w wyniku niedopasowania buta do stopy,

  • uszkodzenie wynikłe z niewłaściwego użytkowania i nieodpowiedniej konserwacji,

  • przemakanie obuwia